среда, 18 декабря 2013 г.

Рефлексія. Модуль 3.

 Обговорила з колегами теми для створення портфоліо, визначилася з темою для проекту. З'ясувала  вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм.Навчилася ділити дітей на групи за методом "Чарівні олівці".
В результаті роботи над проектом учні з'ясовують вплив на здоров’я людини шкідливих звичок; досліджують чому саме у людей виникають такі звички; Створюють буклети та шкільну газету антирекламного характеру; створюють пам’ятки дя учнів школи з метою профілактики; створюють блоги та веб-сайти, відповідно до теми проекту з метою демонстрації результатів; створюють групи, присвячені боротьбі зі шкідливими звичками в соціальних мережах; створюють мультимедійні презентації для захисту проекту.
Формування в учнів навичок самостійної роботи;
 • Розвиток навичок усвідомленого аналізу;
 • Здатність самостійно робити висновки та підводити підсумки роботи; 
• Учні навчаться використовувати інтернет з метою пошуку інформації, обміну думками та розширення світогляду

Комментариев нет:

Отправить комментарий